Landskronatider <3

Har både kommit in i skolan och fått ett studentrum i Uppsala. Kan det bli bättre än så ? :D . Åker upp runt den 2/1 och kommer inte hit förrän till sommaren igen. Vet inte om jag ska ta upp min säng eller om jag ska köpa en ny där uppe för jag kommer ju va i LA ibland och det känns lite onödigt om jag måste släpa min säng över halva Sverige varje gång. Men får se vad jag gör. Det ska bli skönt att komma till ett helt nytt ställe där ingen vet vem man är eller som har hört en massa saker om en men kommer sakna Landskrona så mycket.

Kommer aldrig glömma exakt allt som har hänt här. Alla galna tider med alla :D .
När vi alltid hängde på pizzerian nästan varje kväll och alltid på helgen och vi alltid fick skäll för vi var typ 20 stycken som satt där så var det bara en som åt så vi satt där och va helt högljudda och skrek och skrattade och sånt så andra människor vågade inte gå in så pizzerian förlorade helt mycket pengar haha. Sen satte dom upp en sån skylt  " Man får bara sitta här om man ska äta , inte annars " haha :D .
Sen när dom stängde på kvällarna så bara stod vi och hängde nånstans på gatan medan vissa höll på att köra fram och tillbaka och tävla med sina stulna , trimmade mopeder.

Glömmer aldrig den gången utanför McDonalds när jag skämde ut mig så jag ville dö. Josse hade sin moped så frågade hon om jag ville köra lite så jag bara jaja visst så skulle jag upp för trottoaren med den så råkade jag bromsa på samma gång som jag gasade så jag slirade och flög av den rakt upp i luften och sen framåt och landade på marken och fick hela mopeden över mig och det satt ju bara folk i vår ålder på McDonalds som vanligt så exakt alla satt och kollade och jag höll på att skämmas ihjäl så var det några som kom fram och frågade hur det gick så jag bara jo det gick bra men det enda jag tänkte på var hur mycket jag hade skämt ut mig och hur folk aldrig kommer låta mig glömma det haha. Men mopeden blev helt sönder efter det. Handbromsen blev helt cp och vikt och det blev helt repigt så Josse fick sälja den sen haha. 

Och då när jag va typ tillsammans med XX och alla visste varje måndag vad vi hade gjort så t.o.m såna jag aldrig hade träffat kom fram och frågade om det  var sant att vi hade gjort det och det. Sen var det en massa som hittade på och ljög om en massa saker och sa att jag hade gjort en massa saker med dom så folk kom fram och frågade om det var sant så jag bara : Ehh nej vem e det ? och fattade ingenting men det brukar va så när man tror på allt man hör. Och sen på matan så fort jag och mina kompisar kom in så började dom direkt : "ey XX's älskarinna kom och sätt dig här med oss", "var e XX ?" och jag kunde inte låta bli att skratta bara och bara gå förbi dom för jag pallade inte med dom. Kommer ihåg exakt allt som hände då som det var igår.

Och alla gånger vi hade samtal med lärare och kurator bara för vi va dumma mot dom vi tyckte var lite töntiga och som vi inte gillade. Kommer ihåg en gång efter gympan så var dom vi tyckte var töntiga inne där och sminkade sig och sånt så tyckte vi det tog jättelång tid så vi sa till dom att dom får skynda sig för det finns andra som behöver gå in där men så sa dom nåt tillbaka och jag blev riktigt förbannad och vi började sparka och slå på dörren och kalla dom en massa saker så sen när vi hade kommit till skolan igen så kom Josse och sa att dom hade gått och sagt till lärarna så dom ville prata med oss så jag bara " va ? vad har vi att prata om ? " Så jag och mina kompisar gick in där så satt dom töntarna på samma sida av bordet som lärarna och jag bara gäspade så frågade lärarna vad som hade hänt så dom töntarna berättade vad som hade hänt och sa att det var jag som hade gjort nästan allt så jag bara spelade oskyldig och sa " Va ? Jag har inte gjort nåt , jag va inte ens där , jag hade glömt mina armband så jag va ute och hämtade dom " Så dom bara " jo du var där , det var du som höll på mest , vi hörde dig hela tiden " , så jag bara " jaja jag vet inte vad ni snackar om jag vet iaf att jag inte va där " Så dom bara " jaja vi säger så " och jag satt och knöt mina fingrar hela tiden för jag blev bara mer och mer förbannad och jag ville hoppa på dom sen efter men mina kompisar sa till mig att det var inte värt det så jag bara jo fan dom ska inte alltid springa till läraren och böla och sen ingenting. Så dom bara nej men skitsamma så jag bara jaja .

Men så många gånger vi hade samtal med lärare , kuratorn och rektorn går inte att räkna som då när dom ville polisanmäla oss för förtal och hot bara för vi hade skrivit saker på datorn till nån vi inte gillade så vissa av mina kompisar fick sån panik så fort dom hörde om polisanmälan så jag bara sa till dom att dom ska lugna sig för polisen gör fan inget så vad ska hända så dom bara nej men nu kommer vi stå i registret och min mamma kommer döda mig så jag bara skakade på huvudet och sa att dom ska lugna sig för inget kommer hända. Och jag hade rätt hehe. Men vi hade en lärare som verkligen är underbar som stod helt på vår sida och sa att det var inte var nåt att ta till polisen och sånt. Och kuratorn är också guldvärd. Ska nog gå till min gamla gymnasieskola och hälsa på henne nån dag innan jag åker.

Det finns så mycket att berätta. Jag ska berätta och skriva ner precis allt nån dag.
Det är nåt helt nytt som börjar nu i Uppsala och jag längtar !

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis=)

2007-12-18 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0