Absolut

Läser den bästa boken jag har läst sen Gömda . Den handlar ungefär om samma sak . - Det ska bli ett sant nöje att döda dig - . Man gråter sig igenom den och det hugger till i hjärtat när man tänker att någon kan gå igenom så mycket och ändå få ett någorlunda nomalt liv .. Det visar än en gång vilka idioter polisen och soc är och att om man vill att nåt bra ska hända så får man fixa det själv för när det väl gäller så har man ingen mer än sig själv. Man ska inte lita på nån annan än sig själv för innerst inne så bryr ingen sig. Det är nog inte många som känner en enda person som har haft kontakt med soc som har varit nöjda med deras s.k. " hjälp " .

Så trött som jag har känt mig dom här senaste dagarna har jag aldrig känt mig innan . Skulle kunna lägga mig och somna när som helst . Har vaknat vid tolv dom senaste dagarna men det har känts som man har sovit typ en kvart  :S  .  Kanske sover för länge så det är det som gör att jag är så trött.

Som detta året har gått snabbt .. Känns som att hela året bara har åkt förbi en utan att man har märkt nåt. Det känns som inget har hänt men så kändes det förra året också och det har hänt jättemycket. 

Måste åka till Malmö nästa vecka och handla . Eller kanske ska ge affärerna här en chans ? Åker nog ändå till Malmö för där är större och inte lika många man inte vill träffa :P .

Ska nog gå och läsa min bok nu. Kommer läsa den om och om sen när jag har läst ut den ..

<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Men M___i. du får ge landskrona en chans haha

2007-11-18 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0