Jag behöver . .

Jag behöver inte den som ger mig sympati , jag behöver den som ger mig empati . Jag längtar inte efter den som håller mig om nätterna , jag längtar efter den som alltid finns där . Jag drömmer inte om den kärlek som är full av uppfyllda villkor , jag drömmer om den villkorslösa . Jag saknar inte den kärlek jag en gång förlorat , jag saknar den kärlek jag aldrig fann. Jag hoppas inte hitta någon som är som jag , jag hoppas på att hitta den som kompletterar mig . Jag tror inte på en kärlek målad med vackra ord , jag tror på en kärlek full av stumma ögonblick . Jag litar inte på att personen som är menad för mig en dag bara dyker upp , jag litar på min egen förmåga att kämpa mig fram till den personen . Jag letar inte efter ett vackert förhållande som kommer vara månadsvis , jag letar efter det som varar för evigt.


image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0