Så är det

Så mysigt att det ska bli storm inatt.
Satt och tänkte på hur det var för exakt fyra år sen och hur man egentligen orkade sitta ute och frysa ihjäl varje kväll . Men man hade så mycket att göra då när man sprang rundor i området så man tänkte väl inte på det hehe .  Kommer aldrig aldrig aldrig glömma den tiden ..

Jobbigt nu när jag var sjuk med feber och så och inte orkade äta så kom tankarna lite tillbaka från då när man höll på att svälta sig och spy så fort man åt :S . Förstår inte hur jag kunde va så dum och egoistisk som höll på så i flera år utan att nån visste , och dom som visste brydde sig inte men så är det ju alltid ändå så inte mycket att göra åt .. Men förstår inte att jag inte tänkte mer på hur jag förstör för t.ex. min familj när jag håller på så.

Jag började med det i åttan och folk visste det men ingen brydde sig men jag hade nekat ändå så det spelar ingen roll men i gymnasiet när jag började omvårdnad så brydde mina kompisar verkligen sig .

Jag slutade stå med fingrarna i halsen ett tag då för det hände så mycket då så jag hann inte hålla på med det men sen den sommaren mellan tvåan och trean när jag var hemma själv i två veckor så kunde jag inte stå emot så jag började igen och jag tyckte att jag va så bra på att dölja det för jag var ju själv hela tiden och jag kunde välja om jag skulle svälta mig eller spy upp maten utan att nån var i närheten men efter några dagar så kände jag att jag inte pallar med det mer och jag berättade för mina kompisar att jag hade börjat spy igen och dom sa direkt att dom hade märkt det och att dom hade pratat om det och att dom hade tänkt prata med mig så jag blev jätteförvånad och frågade hur dom kunde veta det för jag hade ju aldrig gjort det när dom var med mig så sa dom att dom hade märkt det på mitt humör för jag hade blivit sur och jättearg för minsta lilla och va på dåligt humör hela tiden och skällde på dom för nåt jättelitet så dom hade fattat direkt . Sen dess har jag inte gjort det och jag vill inte heller ..

Dom kompisarna i gymnasiet var dom bästa och enda som brydde sig 100 % verkligen . Synd ändå att vi gled ifrån varandra i trean . Alla gick åt varsitt håll .


Träffade Layal's flicka igår :) Hon är 2 veckor nu och väääärldens sötaste . Helt mycket hår och underbar :D


Tror jag ska lägga mig tidigt idag , orkar inte sitta uppe men får se ..

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0