Söndag

Är alltid så trött på söndagar . Skulle kunna sova bort hela dagen ..
Har ställt in min hjärna på att jag ska vakna ungefär vid 10.50 varje morgon så jag kan ligga typ en halvtimme och ändå inte komma upp så sent :D ..

Jag är helt säker på att det spökar i mitt rum . Jag vågar inte titta mot teven eller spegeln när jag ska sova för jag är rädd att nånting ska synas där och jag vet att jag inte bara inbillar mig  :P  .

Borde gå ut men det är ju typ 100 minusgrader :S .

Jag fyller 21 om bara lite mer än 2 månader och det känns som man va 15 precis :S  Men tur iaf att man ser ut som 15  :D ..

Som jag skämdes när jag va i Kävlinge hos Layal :D
Det var första gången jag var där , har bara åkt förbi när jag har åkt till Malmö men så när jag skulle åka hem hittade jag inte den biljettautomaten och jag ville inte skämma ut mig och gå runt där och leta som en turist så jag frågade en kille var den var så han bara jag vet faktiskt inte hahaha men så kollade han runt så hittade vi den så jag tryckte biljett så satte jag mig så bara såg jag att det var tåget på andra sidan som skulle mot Helsingborg så jag bara tänkte fan också jag är på fel sida så skämdes jag att gå över på andra sidan för jag såg säkert redan helt vilse ut även om jag försökte dölja det .

Men jag gick över på andra sidan så frågade jag en tjej om det tåget stannar i LA så hon bara nej jag tror inte det så jag bara nähä det var ju konstigt . Så jag gick tillbaka igen så stod det där nu att det tåget skulle mot Helsingborg men att det stannar i Teckomatorp och när jag har tagit tåget hem till LA innan så har det aldrig fortsatt mot Helsingborg och stannat i Teckomatorp så jag var tvungen att fråga samma kille igen och det var skämmigt för han va i min ålder men så sa jag till han ursäkta men jag måste fråga en sak till , detta tåget som går till Helsingborg stannar det i LA för det har aldrig åkt till Teckomatorp när jag har tagit det . Så han bara nej jag tror inte det stannar i LA men kolla på dom tabellerna . Så vi gick till tabellerna och jag bara ja jag kan inte läsa dom tabellerna så vet inte hur dom funkar . Och jag skämdes hela tiden :P . Så han kollade upp tiderna så satte vi oss igen så trodde jag att tåget skulle komma från höger så jag satt och kollade åt höger hela tiden för jag hade min mp3 som vanligt så jag skulle inte höra tåget men sen när det kom så kom det från vänster så jag bara tänkte men vänta , ligger inte LA åt andra hållet ?
Men jag gick på och jag hade tänkt fel hela tiden och helt bakvänt typ hahahahaha :D


Ajaa får gå och städa nu innan jag somnar :P

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0