Tidig

Vaknade typ 20 i nio idag. Blev helt förvånad när jag såg vad klockan var . Men det var ändå skönt att bara ligga och kolla på tv. Kollar aldrig på tv på morgonen annars.

Vet inte vad jag ska göra idag .. Känns som en sån rastlös dag ..

När jag var i Malmö i förrgår så skulle jag till Mobila så tog jag 2:an så var jag helt inne i min mobil och höll på att skicka meddelande och massa annat så bara tittade jag ut genom fönstret efter ett tag så bara såg jag att vi var i LÄ så jag bara tänkte jaha är vi i LÄ helt plötsligt ? Jag hade kollat ut en gång tidigare och då var vi vid Södervärn och det var för längesen hehe . Så jag tänkte att jag kan åka till sista hållplatsen i LÄ och sen gå över gatan och ta bussen tillbaka men så kom jag på att det är ju samma buss som kommer på andra sidan sen för den svänger ju där i den svängen och det skulle va helt skämmigt :P så jag hoppade av nånstans i LÄ där jag typ aldrig har varit tror jag :D .

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0