Vad händer ?

Känns som det inte spelar nån roll om det är helg eller vardag för alla dagarna är likadana ändå.
Måste gå ut imorgon , blir ju knäpp av att sitta här inne och glo hela tiden hehe .

Undrar hur mitt liv ser ut om ett halvår. Om jag är kvar i LA eller om jag har flyttat nånstans. Det är många man kommer sakna och några man inte kommer sakna.
Lita aldrig på alla som spelar att dom är dina s.k. vänner och säger att du kan säga vad som helst till dom för dom ljuger.

Får nog åka till Malmö nästa vecka , är inte där lika mycket nu mer . Vet inte varför jag inte är det men får åka dit nån dag nu :) .. Ändå skönt att gå där själv i sin egen lilla värld med sin mp3 hehe . Men ändå man känner sig inte så ensam för alla glor ju hela tiden så :P . Måste köpa nya hörlurar när jag åker dit för jag råkade trampa på den ena så den e helt böjd och cp nu hahaha :D .

Så svårt jag har att sova på nätterna . Somnar inte förrän runt fyra och måste tvinga mig själv att vakna vid 11 senast när nån annan är hemma så jag inte sover hela dagen . Jag ligger och vänder och vrider mig och tänker på massa saker hela tiden . Jag är aldrig trött heller när jag lägger mig . Måste tvinga mig att sova .. Därför jag inte tycker om att sova med andra för alla somnar alltid helt tidigt så ligger jag där helt vaken nästan hela natten helt pigg och rastlös och vill gå ut och gå och sånt . Ska börja lägga mig vid 22 så somnar jag runt 01 eller 02 så kommer jag va utvilad när jag vaknar sen . Men tror jag börjar lägga mig tidigt imorgon eller i övermorgon istället hehe :D ..

Ska sitta här nu ett tag innan jag ska gå och lägga mig och va vaken   :S









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0