Ingen data

Ska på VFU imorgon igen fram till på tisdag nästa vecka så det betyder att jag inte kommer kunna va vid datan fram till dess. Var och lämnade in min igår och dom sa att man borde kunna spara bilderna och musiken så hoppas nu det * peppar peppar* .
Ringde min VFU innan för att ta reda på vem som skulle va min handledare men det hade dom inte ens bestämt än så vi skulle prata om det imorgon :S .. Men får hoppas det går bra iaf. Dagarna kommer nog gå rätt fort nu när det är bara i slutet av denna veckan och sen ledig i helgen och sen i början av nästa vecka.
Men ja får hoppas det går bra.

Så många som alltid är inne och läser men så dåligt med kommentarer ncncncnc .
Kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Jessiy

syns någondag

2008-04-16 @ 19:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0