Intensivt

Denna delkursen vi har nu är verkligen den mest intensiva. Ska bli skönt när denna veckan är slut men det är ändå jättemycket kvar att göra. Skulle lära oss idag hur man skulle göra en egen hemsida men fastnade som vanligt på msn så lyssnade inte så mycket och vi ska ha gjort en egen till den 29/4 så får nog börja med den snart för känns som det kommer ta tid. Och sen plus allt annat. Lääängtar till sommaren. Ska bli skönt att vila sen. Var på nationen igår och skulle fråga hur dom har öppet till sommaren men såklart så stängde dom klockan tre och vi var där exakt 5 över.
Måste köpa nya byxor idag också men vet exakt vilka jag ska ha så bara gå in och ta dom snabbt.
Fick reda på idag att vi ska ha läst en bok till imorgon men bara skummade igenom den fort och skrev lite anteckningar så borde kunna tillräckligt för att diskutera den imorgon. Sen ska vi läsa 2 böcker till på torsdag eller fredag så får stanna kvar imorgon som vanligt. Imorgon kommer bli jobbigt går mellan 08.15 - 16.00 .
Har känts hela dagen som det är onsdag men det är väl önsketänkande så helgen kommer snabbare. Men det blir väl mest pluggande då som vanligt.
Sov i 4 timmar igår typ mellan 17 - 21 så somnade inte förrän vid 01 igen och vaknade typ 04.45 och trodde jag skulle va helt död men va bara vanligt trött. Det är konstigt att jag är lite pigg på morgonen ändå och gör allting och är vaken men sen på eftermiddagen så kommer jag knappt ihåg vad som hände på morgonen hehe.
Trodde att jag skulle sakna LA mindre och mindre ju mer tiden gick för jag skulle vänja mig vid allt här men det är precis tvärt om. Ju längre jag är här desto mer saknar jag LA. Saknar LA jättemycket och vill tillbaka nuuu ! Men kommer förhoppningsvis åka dit i juni. Oavsett vad som händer så ska jag iaf va där på karnevalen. Inte en chans att jag missar den och inte Malmöfestivalen heller.

<3 LANDSKRONA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0