Sommar i LA

Sitter i skolan nu har suttit här sen kvart i åtta typ för måste skriva en sak till redovisningen senare. Börjar egentligen kvart över tio men känns helt meningslöst att va hemma när man ändå inte har nån data men förhoppningsvis så blir den lagad snart. Be en bön att det går att fixa allt. Nu till min redovisning så skulle jag leta upp fakta till nåt men letade hela eftermiddagen igår men hittade nästan inget så det blir jättelite. Hittade helt mycket om det dom andra i min grupp ska redovisa om men nästan inget om det jag ska säga. Men det får bli som det blir det finns inte så mycket annat att göra.

Så var det sista dagen igår på VFU'n och det kändes helt tråkigt. Nog den bästa jag nånsin har varit på :S . Stannade en och en halv timme extra för det kändes tråkigt att gå. Sa till dom att jag skolkar gärna idag och kommer till dom istället så dom bara ja gör du det vi kan säga till dom i skolan :D och sen när jag gick så sa dom att jag får jättegärna komma och hälsa på :D .. Men måste kanske gå till dom redan imorgon eller på fredag för hittar inte mitt sånt närvaropapper och där dom hade skrivit kommentarer om mig , Det är helt försvunnet. Kan ha glömt det i skolan igår men kollade men hittade inget så har jag glömt det här så är det bortstädat nu. Får ringa dom imorgon isf även om det känns skämmigt.

Var och frågade om min data i måndags också. Sa till dom att jag lämnade in den för en vecka sen och att dom skulle ringa inom två veckor och min mobil funkar bara när den känner för det så tänkte att dom kanske hade ringt men inte kommit fram men det hade dom inte. Han sa att dom ringer förmodligen nästa vecka så hoppas nu denna veckan går snabbt. Han sa att nu vet dom det om min mobil så om dom inte kommer fram så kan dom lämna ett meddelande på mitt telefonsvar så jag bara ehm ja asså problemet med mitt telefonsvar är att jag låtsas att jag svarar och säger typ hallå hallå vem e det jag hör inte dig hallååå så han bara kollade helt konstigt och bara okej men det är bra att du sa det så kan vi säga ett meddelande ändå haha. Nog dags att byta nu men vet inte hur man gör haha. Sen Fatmire skulle fråga han 1000 frågor om sin egen data och gjorde såna ljud för att visa hur datan låter hahaha :D ..

Så mycket det är i skolan nu :S .. Kommer verkligen bli skönt att komma till LA i sommar lääääängtar :D . Sommaren i LA är helt uuunderbar. Man är ute hela tiden och nere i Bostahusen och typ alla är i cement och man längtar dit varje dag :D . Och bara sitta på torget och ta det lugnt :D Man har en sån mysig känsla hela tiden när man ser alla. Och sen såklart Karnevalen den är ju helt underbar :D . Karuseller är ju nästan det bästa som finns :D . Man måste bara älska LA :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0