Trött

Varför är det så svårt att gå upp på morgonen nu ?? Ända sen jag kom tillbaka hit från LA för över en vecka sen så har jag varit helt död. I morse ringde klockan 5 gånger men jag somnade om lika fort igen. Reagerade knappt så vaknade med ett ryck sen men kunde bara inte gå upp. Det kändes som jag hade sovit i kanske 10 minuter högst.
Hahaha Jessica är verkligen bäst på engelska . Eller inte :P Vi träffade en kille från Ghana igår och satt och snackade med han så snackade vi nåt om att man inte orkar tvätta sina skor så Jessica bara "Ja if you don't want to wash the sko" och sen skulle hon säga om du inte kan ordet så hon bara "If you don't can the word" hahahahaha som jag skrattade :D ..
Var kan jag jobba i sommar ?? Det är verkligen hög tid att söka nu men det skulle varit perfekt om jag hade kunnat jobba ett tag och sen åka till LA och va där nån månad. Kommer iaf inte missa karnevalen , den ska jag gå på oavsett vad. Men kanske kan jobba på nationen här i garderoben eller i köket eller nåt. Får gå och fråga. Dom borde ju ha öppet på sommaren för alla som går i skolan här i Uppsala kommer ju inte utifrån. Men får se vad som händer. Det är skönt iaf att det inte är nån hyra juli och augusti och har pengar undansparade men måste jobba lite också mest för att vissa ska sluta tjata , Verkar som man bara är vuxen och kan klara sig själv när det passar vissa :S ..

Ajaa ska väl sätta igång och plugga nu .

Glöm för allt i världen inte att kommentera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0