2008.07.21

Uppsala imorgon

Har inte hänt så mycket idag , har mest bara tagit det lugnt hemma. Var i Vänsterpartiets lokal innan och hämtade lite affischer som jag ska ta med upp imorgon. Ska sätta dom på min dörr sen .

Usch ja ska åka upp imorgon men känner verkligen inte för det . Längtar till Malmöfestivalen när jag kommer igen :) Tänkte komma typ den 14 augusti eftersom den börjar den 15de så kan jag jobba så mycket som möjligt . Missar Hbgfestivalen men det gör inte så mycket , hellre det än LA-karnevalen eller Malmöfestivalen .

Ringde till jobbet idag men där va ingen som svarade så får ringa imorgon istället. Vill verkligen jobba så mycket som möjligt nu för behöver pengar ! Nu kommer 3000 gå till hyran när jag kommer upp sen har jag inte mycket kvar att leva på . Men men " pengar ger trygghet men mer besvär " .

Hoppas jag är i Uppsala innan 17.00 iaf för så tråkigt att komma sent på kvällen . Undrar om jag kommer ha samma otur som vanligt att när jag ska ta bussen hem från centralen så har den gått för typ 1 minut sen så måste vänta i typ en halvtimme och bara sitta där och glo.

Har inte packat än men gör det senare , det tar ju bara typ 10 min. Bara och slänga ner allt i väskan.

Men men ska väl sitta här ett tag och sen sova tror jag , ska ta tåget i Lund 11.25 så tänkte ta tåget härifrån 10.22 .

Bilden är från igår vid den Landskronaskylten vid ÖB :D

Glöm inte kommentera ! :)

<3
21 Juli 2008 23:17 | Länk | Kärlek&Respekt | 0 kommentar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0