Landskrona imorgon <3

Bara några timmar kvar tills jag ska till Landskrona :D . Ska snart duscha och sen packa och städa. Har precis sovit i nån timme så är inte så säker på att jag kommer kunna sova inatt men det är kanske lika bra så jag inte blir sen imorgon. Tänkte ta bussen till stationen 08.42 och tåget till Stockholm typ 09.05 så är jag där 09.45 och tåget går 11.21. Vet att det är onödigt att åka så långt innan men jag vill va där långt innan för man vet aldrig om det blir en massa förseningar så blir bara nervös annars.

Ja det är bara 8 dagar kvar till julafton. Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Känns som man kommer va helt ute i sista sekunden med julklappar. Har inte köpt nån än men tänkte vänta med det till jag är i Skåne för får inte plats att släpa ner det i resväskan.

Missade ju jordbävningen också imorse. Trodde att jag såg fel när jag såg det imorse när jag vaknade. Men det stämde visst och det var 4,7 på Richterskalan . Har bara varit med om en jordbävning i Chile innan men det kände jag inte ens av. Men att det skulle bli jordbävning i Skåne trodde jag aldrig. Undrar om det har varit ett efterskalv eller om det kommer. Hade ändå varit kul att vara med om det ^^ .

Ska väl sitta här nu och sen fixa allt nu dom sista timmarna innan jag åker :D <3

Bild från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0