Igår

Igår började med skolan med seminarie. Det gick rätt bra men när vi satt i klassrummet bara kände jag hur jag bara inte kunna hålla ögonen öppna så nickade till typ 20 gånger. Försökte typ skaka på huvudet så jag skulle vakna till men det hjälpte inte så bara längtade tills vi skulle ha föreläsning så jag kunde sova. Så sov typ en halvtimme där och orkade inte va kvar efter rasten så träffade Fatmire och följde henne till tåget och gick hem och sov typ en timme.
Sen åkte till stan och köpte en present och sen mötte Kristina och Donna och åkte hem till Donna för att fira hennes födelsedag. Köpte hårfärg till henne. Vi gick in om affären och handlade och sen gick jag och Kristina snabbt in om en annan affär för jag skulle köpa cigg så kommer det en överfin kille till kassan då och medans jag säger va jag ska ha ser jag att hans byxor är uppknäppta och han håller på och knäppa sitt skärp så jag försöker hålla mitt skratt inne men han ser det så han bara ursäkta så jag bara nej nej det e lugnt. Så ger han mig cigaretterna så han säger han igen ursäkta så jag bara nej men de e lugnt. Så när vi kommer ut ur affären bara börjar jag asgarva så hoppas han inte hörde för han va sååå fin :P . Jag bara hoppas han va på toa och inte gjorde nåt annat. Så Kristina bara ja det får man hoppas för allas skull. Hahahaha :D .
Sen gick vi iaf upp till Donna och va där några timmar tills vi åkte hem vid 21 typ. Kristina skulle köra Sofie´s bil och har typ inte skrattat så mycket på läänge men det gick jättebra till slut :) .
Sen upp till Sofie ett tag och sen hem och bara sitta vid datan. Var sååå trött hela dagen så visste inte var jag skulle ta vägen. Somnade runt 02 och vaknade typ 12.15 så sov ändå typ 10 timmar men känner mig lika trött. Känns som jag kommer sova hela tiden när jag är i Landskrona.

Idag tänkte jag bara sitta inne typ hela kvällen och bara ta det lugnt. Har inte lust att göra nåt och har egentligen inte råd heller. Var och handlade innan och jag tänkte att jag ska försöka hålla det under 100 spänn men det blev givetvis över 200 :S .

Får se vad jag gör nu iaf. Kanske lägger mig och läser min bibel Veckorevyn ;)

12 dagar kvar tills jag åker till Landskrona !!!!  :D <3 <3333



Kristina , Donna & Sofie igår :D

Kommentarer
Postat av: Shermin

Jag har aldrig testat att inbilla mig, det ska jag göra så fort jag får tillfälle, tack för tipset! :)

2008-12-07 @ 18:48:18
URL: http://akalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0