Kommer aldrig förlåta haha

Sitter i skolan och tråkar nu. Måste skriva en sak men det är så mycket så borde egentligen sätta igång nu men känns som det tar emot i hela kroppen nu.

Kommer aldrig förlåta Jessica och Gulbahar för vad dom gjorde idag . Kommer sura ända fram till examen hahaha. Jag kände det på mig hela tiden när jag stod själv och dom satt kvar vid bordet. Jag visste att jag inte skulle lämnat min mobil framför dom och gått iväg haha.
Men men ska bli skönt att komma hem snart iaf. Har en hel bok kvar att läsa och skriva läslogg om tills imorgon. Ändå skönt att vi e lediga på fredag men nu för tiden så betyder ledig bara att man ska plugga . .
Får nog sätta igång nu så jag kan bli färdig och komma hem nångång.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0