Uppdatering

Dags att uppdatera lite kanske ..

Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. I tisdags var vi på nationen och åt men var hemma redan vid 22 typ. Sen i onsdags gjorde vi inte så mycket var mest bara hemma och tog det lugnt och så. Sen igår började jag jobba klockan 17 och det tog verkligen emot. Ville inte jobba egentligen men segade mig dit men så fort man kommer dit så ser man fram emot kvällen :D . Men det var min sämsta kväll nånsin , Mitt rekord är att tjäna ihop 3070 kronor på en kväll men igår tjänade jag 463 kronor. Haha låter som jag jobbar som prostituerad men jag serverar mat på nationen jag är med i om nån inte visste det :P . Men tjänade nog så lite för jag var flygande och hade egentligen inga egna bord utan hjälpte mest dom andra. Tror jag fick ihop 5 notor totalt iaf. Lite tråkigt när folk bara beställer dricka för då får man inte direkt in mycket pengar. Sen vissa är såna snåljåpar som ger antingen inget eller typ 1 eller 2 kronor i dricks. Fick sammanlagt ihop 13 kronor i dricks igår men tur att vi samlar ihop allas dricks på kvällen och delar upp det så alla får lika mycket så fick nästan 90 kronor iaf ;) .

Idag ska vi nog ut och äta och titta runt lite och så. Kanske ska till Subway annars kanske till Jalla ett sånt typ pizza och kebab ställe. Tycker inte om pizza och sånt egentligen men deras är faktiskt god :) Inte pizzan då för tycker inte om det nånstans men andra saker dom har ;) .

Måste beställa biljett till LA idag också. Ska dit den 9 för att gå på karnevalen den 10 , 11 och 12 , Läääängtar :D . Man träffar alltid såna man inte har träffat på jättelänge. Förra karnevalen hittade jag och några andra en väska så när vi kollade i plånboken hade hon typ 70 kronor så det blev ju verkligen jääättemycket att dela på 3 personer :P .

Var har du tagit vägen ?? Går ju inte att få tag i dig nånstans. Tänker på dig hela tiden. Hoppas det inte har hänt som jag tror.

Varför kan jag inte lägga in bilderna från min mobil till datan ??

<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej kul med lite uppdatering=)

2008-07-05 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0