2 dagar kvar

Idag har varit en riktig lat dag. Har mest suttit vid datan bara. Städade lite och gjorde mat men det är ju självklart men skulle egentligen tvätta också men glömde helt bort det när jag satt vid datan. Tiden går ju så fort då :P ..
Vädret har också gjort att man har varit trött idag. Har varit helt mulet som det har varit på väg att regna hela dan men har inte kommit nåt. Kanske kommer inatt eller imorgon.

Sitter och kollar på bilddagboken nu och ser vem man hittar :P Tråkigt att man inte kan lägga in sina egna bilder där. Har inte lagt in bilder där sen i juni.

Biljetten till LA är beställd , åker på måndag så är det karneval på torsdag :D Måste ringa till jobbet imorgon också och säga att jag inte kan jobba på ett tag och fråga när det behövs folk. Vet inte hur länge jag ska stanna i LA men tänkte typ 2 veckor eller nåt.

Ska hämta biljetterna imorgon. Tror tåget går runt 16 på måndag från sthlm. Synd det inte är X2000 det hade gått snabbare men detta var billigare och tar bara typ 1 timme längre så är i Lund runt 21 typ.

Måste köpa en ny kamera också för min är cp. När man sätter igång den är den på i typ 1 sekund sen stängs av så får köpa en i LA. Och givetvis så kan man inte sätta in minneskortet i datan för det finns inget sånt uttag.

Får lämna in min mobil också har inte gjort det än men tror jag väntar tills jag kommer hit igen för det kan ta typ 1 månad ibland innan man får tillbaka den. Har inte lämnat in den än för klarar inte mig utan mobil den är mitt liv ;) . Men får väl ta det stora steget och göra det :P . Kommer ändå kräva att få ha en annan så länge.

Ingen absolut ingen vet om min allra högsta önskan. Vill att det ska hända nu nu nuuu.

Varför frågar man saker om man inte väntar på deras svar ? Är det bara så man kan tänka sen att man har iaf frågat så nu kan ingen klaga ?

Denna gången måste jag åka till Malmö. Åkte inte dit sist jag va i LA så nu måste jag det. Känns som det var jättelängesen jag var där. Det är iaf flera månader sen så nu är det dags.

Nej kanske dags att resa sig från datan nu och göra nåt eller kanske iaf se om det finns nåt annat kul här än bilddagboken :D

<3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0