Studentdagen igår

Igår va det student i LA och det var sååå kul :D . Först här hemma gjorde vi oss klara och så och sen åkte till Teatern för att kolla på när det skulle va utdelning av betyg och så. Sen åkte vi till lokalen och förberedde maten och dukade och sånt. Sen till stan igen och kolla på när dom kom på flaken och sen till lokalen igen och åt och sånt sen vid 22.30 typ så blev jag och min lillasyster hämtade så vi åkte till stan till tältet. Jag ringde Mirre så vi träffades utanför tältet och direkt när jag kom fram till dom sa Genta kom María vi går hem till mig så jag bara jaja så gick vi in i dom buskarna vid tygan så började jag må illa som vanligt så stod där och spydde ett tag så sa Genta kom vi går tillbaka nu så jag bara men skulle vi inte hem till dig och hämta ditt leg ?? så hon bara nej vi bara sa så framför vakterna så dom skulle tro det. Så jag bara jahaa 10 timmar senare haha. Sen gick vi tillbaka till Mirre och Albulena och Genta gick hem för hon orkade inte bråka med vakterna mer för dom ville inte släppa in henne bara för hon hade inget leg och även om hon fyller 18 i oktober. Så jag och Albulena och Mirre gick in i tältet och dansade och sånt så när vi stod ute och rökte slängde Mirre sin flaska över stängslet och jag märkte det knappt och brydde mig inte så sen gick vi in på dansgolvet igen så kom vakterna och kallade på Mirre och tog med henne ut så gick jag och Albulena efter så dom sa till Mirre att hon får inte kasta över flaskor och sånt över stängslet och bla bla bla så Mirre bara jaja så gick vi in igen och dansade och sånt. Sen va Mirre hungrig så vi gick över till Oliver´s så hon åt och sen tillbaka till tältet. Det va så kul för man såg folk man inte hade sett på jättelänge typ såna man festade med för typ 3 eller 4 år sen som man nästan hade glömt bort :D . Sen vid 01.30 typ gick Mirre och Albulena hem och jag stannade kvar och va med min lillasyster men satt mest utanför då för va helt varm men sen gick vi från tältet vid 02 typ och dom skulle in på Oliver´s och köpa nåt att äta så jag väntade utanför och man såg exakt alla från gamla tider då när man alltid festade :D . Så vid typ 03 började vi gå hemåt och jag somnade vid 06 typ och vaknade vid 14 igen och har varit sååå trött hela dagen men inte det minsta bakis men nu för tiden kan jag dricka precis hur mycket som helst och inte bli det minsta full så det är rätt skönt. Och ringde Josse hur många gånger som helst också igår men hon svarade inte och hon var inte i tältet så hon låg väl säkert däckad nånstans haha :D Men kvällen igår var såå kul och det påminde om min student för 2 år sen :) . Igår inne i tältet så kände jag verkligen hur trygg jag känner mig i denna staden. Har aldrig nånsin varit rädd och kommer aldrig vara det heller för det är här jag hör hemma och här jag känner mig tryggast. Denna LA-tiden har varit sååå kul. Längtar tills jag ska komma igen :D . Igår var en av dom allra bästa kvällarna :D


Albulena , Jag och Mirre . Var sååå varm här så mitt hår hänger bara hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig blogg. Ett tips är att försöka dela in texten i stycken för att få den mer överskådlig.

2008-06-14 @ 23:39:44
URL: http://benzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej! Lycka till med bloggandet! Kram!

2008-06-14 @ 23:48:56
URL: http://benzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0