Knivsta

Åkte till Knivsta idag med Gulbahar och Jessica för att se var min VFU plats ligger och det var jättelätt att hitta. Så pratade med nån som jobbade där så hon frågade om jag ville komma in och titta runt så hon som ska va min handledare visade mig runt så träffade nog alla som jobbar där och dom var verkligen jättetrevliga :D Så fort jag kom in där så skulle alla barnen titta på en och hälsa och sånt så dom va sååå söta :) .. Längtar till på måndag :D .
Vaknade inatt av att jag hade så svinigt ont i revbenen . Kändes typ som nån stod och tryckte på dom :S Det gör fortfarande lika ont och speciellt när jag andas så det känns i hela överkroppen upp till huvudet :S Får nog lägga mig tidigt idag men känns som jag är helt cp för kan inte röra mig ordentligt men får se.

<3


Gulbahar och jag i stationen i Knivsta :D

image7

Kommentarer
Postat av: Linda

Så spännande=)

2008-03-11 @ 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0