Massa frågor

1. Har du svarat på dumma frågor någon gång?
- Alldeles för många

2. När du sminkar dig tänker du "fan va snygg jag är"?
-  För det mesta

3. Kollar du under sängen om du sett en skräckfilm?
- Nej

4. Har du kysst någon annan under ditt äktenskap/förhållande?
- Nej

5. Kan du tänka dig att resa jorden runt utan din familj?
- Vet inte

6. Hur viktigt är sex?
- Beror på

7. Tittar du på porrfilm?
- Nej

8. Tänker du på annat än sex när du har sex?
- Haha ingen kommentar

9. Börjar det bli för mycket sexfrågor nu
- Nej inte så

10. Är barn ett "hinder" i sängkammaren?
- Ja ! Vilket äckel kan känna sexuella känslor med ett barn i närheten ? :S

11. Vad är det pinsamaste du gjort under en sexakt?
- Ingen kommentar

12. Tittar du i pappret när du snytit dig?
Tror det

13. Innan du spolar....kollar du i toaletten då?
- För det mesta

14. Har du klämt en finne och tänkt att du aldrig ska gå utanför dörren igen?
- Nej inte direkt

15. Tycker du att det är fel att inte betala TV-licensen?
- Nej bestämmer inte vad andra ska betala

16. Har du haft sex med någon av samma kön?
- Nej

17. Va det för många sexfrågor nu igen?
- Nej

18. Äter du godis/snacks varje dag?
- Nej

19. Sover du naken?
- Nej

20. Kollar du om ytterdörren är låst innan du lägger dig?
- Nej kommer alltid ihåg när jag har lagt mig att jag har glömt låsa

21. Äter du det sista på en fläskkotlett med händerna?
- Äter aldrig det

22. Vänder du dig om och tittar om någon busvisslar?
- Nej suckar mest bara och går vidare

23. Politik?
- Är varken rik , rasist , egoist eller svin så är VÄNSTER

24. Blir du irriterad om din bästa vän köper samma kläder som dig?
Nej palla bry sig

25. Rakar du ditt kön?
- Varför i all världen skulle det va relevant att veta ?

26. Hur ofta klipper du tånaglarna?
- Ibland

27. Har du städmani?
- Ja för det mesta

28. Blir du nervös när svärmor kommer och hälsar på?
- Har ingen svärmor

29. Har du fått en varning av en polisman?
- Ja

30. Kommer du skicka denna frågelista vidare?
- Kan jag aldrig tänka mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0