Tillbaka

Är tillbaka i Uppsala nu. Var här typ klockan 22 igår för va fast i Sthlm i typ en timme bara för jag missade tåget till Uppsala med typ en minut. Hade köpt biljetten i Pressbyrån i onödan men skämdes att gå tillbaka så gick till en annan Pressbyrån och skulle köpa ny biljett så när jag skulle betala med kort så funkade det inte och drog det om och om igen men det funkade inte så sa jag att jag skulle gå och ta ut pengar så provade jag i bankomaten men det funkade inte. Provade 2 gånger men vågade inte en tredje gång så gick och satte mig på en bänk och bara glodde. Hade nästan inget batteri på mobilen heller så stängde av den ett tag. Ringde Gulbahar för att få ut min ilska haha. Var så trött och ville bara hem eller allra helst tillbaka till LA hehe. Men väntade ett tag och bad en bön att mitt kort skulle funka och som tur va så gjorde det det. Så köpte en biljett i en tredje Pressbyrå haha. Men som tur va så låg alla bredvid varandra. Sen tog tåget till Uppsala igen och va här typ 21 så tänkte ta 22:an men den hade såklart slutat gå så gick till där vid statshuset och tog 2:an efter att jag såklart hade missat den precis och fick vänta i en halvtimme. Kom hem igen och tänkte sova direkt men fastnade vid datan som vanligt :D Var helt död när jag vaknade i morse men skönt att komma till skolan igen. Dagarna i Landskrona var helt underbara. Dom kan inte beskrivas så underbart det var. Måndagen var helt klart bäst med allt det där :D .. Sen klart fredagen med Mirre , Gentiana och Albulena :D .
Gulbahar sa idag att jag ser mycket piggare ut för att jag har varit i LA och det är kanske sant. Jag känner mig gladare. Men LA är ju underbart så man kan inte vänta sig annat egentligen :D . Synd bara att jag inte ska dit igen förrän till sommaren så hoppas hoppas tiden går fort. 
Haha det va verkligen ett äventyr att komma till Emil i förrgår. Så rolig Mirre var när vi gick vid vattnet hahaha. Hon va jätterädd och jag gick och asgarvade och hon bara SHUT UP . Så jag fick gå där bakom henne och skratta jättetyst haha.
Älskar Landskrona !

Är lite dåligt med kommentarer så glöm för allt i världen inte att kommentera :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0