Trååkigt

Sitter i skolan nu och tråkar. Måste fortsätta skriva på min VFU rapport snart. Ska redovisa det sen 13.15 men är snart klar. Gjorde omtentan idag också men vet inte alls hur det gick men skrev exakt allt jag kom ihåg. Hoppas Gulbahar kommer snart.
Kommer verkligen aldrig förstå mig på denna kulturen i detta landet :S . Lättare för oss som inte delar den att se hur folk beter sig och vad som är vanligt och normalt för dom. Måste ju bara skilja på ditt och mitt. Sköt ditt eget och skit i andra. När du är hemma hos mig så är det mina regler och inget annat som gäller. Ncnc vilken kulturkrock. 
Gulbahar kom NUU !! :D
Nej får nog börja skriva på min rapport nu så man hinner klart. Hur i all världen man ska få det till 4 - 5 sidor kan man ju undra.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0