Översvämning

Har bara varit hemma idag. Har känt rätt länge nu att jag va på väg att bli sjuk så igår kom det i skolan. Hade feber och sånt men ville inte gå hem. Hade den bästa föreläsningen igår jag nånsin har haft. Handlade om genus och skillnader mellan män och kvinnor och sånt och det va så kul och intressant.
Hade feber hela dagen igår och imorse men kan bara inte ligga och bara glo och tycka synd om mig själv så va tvungen att gå upp vid åtta. Satt vid datan ett tag men la mig igen vi typ halv tio och sov till 13.30 typ :D .. Hade ändå tur att jag va ledig idag så slapp missa nåt i skolan. Sen på eftermiddagen va det givetvis stopp i toan så det va översvämning där inne hela dagen sen men det fixade sig precis nu nästan. Varje gång man spolade kom det helt mycket vatten upp så fick rensa ut allt papper som hade fastnat där inne så det kändes lagom mysigt haha :P ..

Det är konstigt när folk inte har hört av sig på ett tag och precis när man tror att dom har glömt en så kommer ett litet meddelande :D

Ibland undrar man om man hade behövt skaffa sig en ordbok innan man kom hit. Folket här vet inte vad typ tast , GB , bullt eller stud betyder :| ..

Vill till LA !! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0