Maria & Linda minnen

Alla roliga saker som jag och Linda har gjort genom tiderna går inte att räkna. Och allt roligt som har sagts. Det är bara jag och Linda som kommer fatta vad allt handlar om men här är några av dom bästa sakerna som har sagts :D

- Vänta din jävla fitta !! - Ah det va nästan så jag svalde ciggen

- Fan va lönt att dela mackan när du ändå ska ha samma pålägg på båda

- Emma e putana

- Malmö ligger väl där vid Helsingborg

- Du får säga sen hur många IG du hade. Eller säg dina G istället det går snabbare

- Ge mig mat kärring / Bögen Elvis

- Vänta jag ska bara väga mig

- Gissa vem jag har fått denna av. - En blind ?

- Ja just det sen hade vi han som hade spasma

- Pappa när Jesus föddes va gav du han som gåva ?

- God och glad kexchoklad

- Hallå du där i dom röda kalsongerna

- Om jag sticker upp en pinne i röven på han så ploppar ögonen ut

- Var fan har du haft dom här egentligen ? I röven ?

- Åh det är 2:an men ska vi ta den ändån ? - Ja jag skiter i om de är ELVAN !!!!

- Asså jag är så trött på den gubben

- Jag har glömt mitt busskort - Ohhh :@ - Oj här e det

- Var det inte 8 vi börja ?

- Look at this country , U R Gay

- Vi åker ju dit för jag ska gifta mig med min kusin

- Va är det som piper ?

- Va är det som låter ?

- Va vrålar du för ?

- Titta bara titta som hon har fläskat upp sig

- Nej men jag vill inte ha det som hon har snuskat på

- Du behöver inte följa mig om du inte vill - Okej hejdå

- Han har allt på mackan

- Ja men när du va liten så jagade väl ni er mat

- Om inte den ungen slutar glo snart kommer jag trycka ner klubban i halsen på henne

Hahahaha med mera med mycket mera :D

            


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah ja vilkan minne, klart det är kanske bara vi som skrattar åt det, men det är för härligt.=)

2008-05-18 @ 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0