5 Dagar

Har börjat komma över min ilska från när hela mitt långa inlägg försvann igår så ger det en ny chans nu.

Men dom senaste dagarna har jag iaf mest bara varit i skolan och sånt. Är helt mycket att göra nu. Ska försöka göra så mycket kompletteringar som möjligt nu innan jag slutar så man slipper ha det hängandes över sig i sommar.
Ja nu närmar det sig till LA :D 5 dagar kvar bara. Eller ja bara och bara tiden kan aldrig gå fort nog när man väntar på just detta. Kommer bli kul att överraska dom :) Har dåligt samvete för jag ljuger för dom och säger att jag inte ska komma förrän till karnevalen för det va meningen att jag skulle göra det. Vet att jag inte behöver ha dåligt samvete för ljuger ju inte om nåt hemskt utan vill bara överraska dom lite men jaja ..

Behöver åka till LA nu verkligen. Känner att jag börjar må dåligt för är helt irriterad hela tiden och när jag mår dåligt är jag arg hela tiden så börjar bli dags nu. Var "bara" 2 månader sen jag va där men känns som mycket myyycket längre.

Mirre egentligen vem kunde tro att vi skulle bli så nära efter alla våra bråk i gymnasiet ? Och så mycket vi hatade varandra och snackade skit om varandra .. Tiderna förändras ;) Du hjälper mig mer än du anar. Har inte sagt detta till dig för tycker ju inte om att prata känslor och sånt för känns så obekvämt och jag vill bara springa iväg så fort sånt kommer på tal men varje gång vi pratar mår jag bättre. Det är en konstig känsla jag får men tycker inte att det är lika jobbigt att va här uppe då. Varje gång du säger att jag kommer klara det och att vi ska ses när jag kommer till LA och massa sånt känns det bättre. Och du står ut med mitt klagande hela tiden och mina kriser och paniker om allt. Men du är väl van från gymnasiet när jag alltid hade ett nytt problem varje dag som jag hade panik för haha :D Och allt du berättar för mig som ingen annan vet och att du litar på mig .. Men tack för allt det. Nu har jag skrivit det här för det kommer aldrig komma ut ur min mun men du fattar vad jag tycker :) ..

Måste plugga imorgon ..

Undrar om min granne hör när jag sjunger med till musiken alltid. Han har aldrig sagt nåt iaf :P

Jaja ska väl sitta här nån timme till och sen sooova :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0