10 Dagar

Har varit en rätt soft helg med mest bara tråkande och väääldigt dyrt shoppande men gör nästan aldrig det så när det väl gäller så får man väl slå på stort :P ..

Man börjar få mer och mer sommarkänslor nu :) . Inget kan slå sommaren i LA när alla är i Borstahusen och man ser exakt alla från gamla tider och man ligger och asgarvar och badar och solar :D . Man har en sån mysig känsla hela tiden :) . Det blir alltid så många nya underbara minnen på sommaren. Sen är det ju karnevalen också och den är vekligen oslagbar. Till och med bättre än Malmöfestivalen även om det är typ samma folk där ;) . Tryggheten man känner i LA kan inte beskrivas , man känner sig hemma och trygg hela tiden.
Undrar om man kan ha en bättre sommar än sommaren 2006 .. Den va heeeelt underbar. Studenten , min kusin va här från Chile , Va i Malmö hela tiden med Miranda , Malmöfestivalen , Överfint väder , Träffade folk och så myycket mer.

I sommar ska jag till LA så fort det bara går efter att jag har jobbat här. Då ska jag och Linda göra vår årliga tradition och gå till Häljarp , Karnevalen och massa andra dagar med Mirre och Albulena , Malmö och överallt och ingenstans med Miranda. Allting kommer va perfekt :)

Ibland undrar jag om jag va full eller drogad när jag bestämde mig för att flytta hit. Kanske va tillfälligt psykiskt störd. Ärligt talat jag i Uppsala i högskolan ? Jag som hade IG i exakt alla ämnen upp till åttan , som inte brydde mig det minsta om skolan för jag hade roligare saker för mig , som hade IG i hälften av ämnena när jag hoppade va samhälle. Mina betyg började ju bli lite bättre på omvårdnad. Konstigt ändån var ju alltid ute och rände varenda kväll men ändå blev mina betyg bara bättre och bättre. Ajaa bara tacka och ta emot ;) Hade iaf bara ett IG när jag tog studenten.

10 dagar tills jag ska till LA i 1 vecka iaf :D Längtar Längtar Längtaaaaar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0