Skådespelardrömmar

Dagen idag började med att jag försov mig såklart och vaknade fem i nio av att Sofie ringde och sa att hon väntar där nere i bilen så var bara att slänga på sig kläderna och dra borsten genom håret och rusa ner. Skämdes hela dan över hur jag såg ut men var nog ingen som tänkte på det *peppar peppar* haha.

Hade dramalektion idag i skolan och det var sååååå kul. Bara äälskar drama :D . Pratade med läraren efter lektionen och frågade var man kan vända sig om man vill satsa på skådespeleri och hon sa några ställen och att man måste göra inträdesprov så funderar på att söka dit. Hon sa att dom flesta som söker oftast inte kommer in första gången men ska söka och se vad som händer. Kommer en dag va den skådespelerska jag vill vara :D .

Anmälde mig till en sak på internet där man kan va statist i olika serier , filmer och reklamer och ville verkligen va med i en reklam imorgon men har givetvis skola som är obligatoriskt då :( . Det ska spelas in i Vällingby centrum och dom sökte 200 statister . Men det dyker ju upp massa saker varje dag så får väl söka hela tiden när jag är ledig.

Annars dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket . Har mest bara varit massa i skolan och sen plugg . Är riktigt mycket att göra nu och har verkligen skärpt till mig för det ska gå :)

<3



Bild från 2008.11.12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0