Ledig idag

Har fortfarande inte fått reda på om jag får G på mitt PM och börjar bli rätt irriterad nu. Har kollat hela dan om läraren har svarat men har inte fått nåt , står bara hela tiden att rättning pågår. Ska kolla en sista gång nu men tror knappast det blir rättat vid denna tiden. Vill gärna få reda på hur det gick så jag kan börja koplettera igen så fort som möjligt om det behövs.

Var ledig idag men har typ mest bara suttit vid datan hela dan. Tiden går så fort så till slut är det inte lönt att göra nåt ändå hehe.

Usch ville bara dö imorse , vaknade innan klockan 9 av att dom klippte gräset nedanför mitt fönster och det lät som hela jorden skakade. När jag såg hur tidigt det var blev jag egentligen helt rasande men orkade inte va arg haha. Så låg där och vände och vred mig och svor för mig själv men nu har jag nästan glömt bort det så sov kanske mer än jag trodde haha.

Börjar 13.15 imorgon och tänker plugga järnet då. Tycker att jag fattar mer och mer om hur allt fungerar nu till skillnad från förra terminen när det var katastrof. Så får väl hoppas på det bästa.

Tänkte för en gångs skull lägga mig innan klockan 01 idag så ska försöka hålla det men det blir väl som vanligt runt 02 typ hehe.

Tänka sy min tröja som har fått ett hål i sig nu och sen säkert kolla på nån serie eller nåt.

<3



Bild från 2008.10.06

Kommentarer
Postat av: Isa♥

sv: Ja visst är det!:) Dubbelmoral som man har sitter man här kl ett ändå!



Kram

2008-10-24 @ 00:56:25
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Precis! :) Fortsätt gärna följa min blogg. <3

2008-10-24 @ 15:34:34
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0