Det går framåt

Hur kan man inte veta vad ens granne heter och på sin höjd säga hej när man ses och inget annat. Vilken kulturkrock.

Börjar känna mig lite sjuk men bryr mig inte så mycket. Men oavsett om jag är döende på måndag så ska jag till min praktik. Det är ju bara i 5 dagar. Ser fram emot det , ska faktiskt bli jättekul :) .

Har bara suttit inne hela dagen för har varit lite seg men får nog skylla mig själv för har alltid fönstret öppet typ hela dagen. Men men det går väl över snart.

Måste skriva ett PM till slutet av månaden och det ska innehålla vår VFU och dom 5 böckerna vi ska ha läst på denna delkursen och har bestämt mig för att jag ska skriva ett hejdundrande PM för nu får det va ett slut på latandet. Bara man lägger ner tid på det så.

Ska till Knivsta imorgon och kolla var min VFU-plats ligger. Får komma ihåg att kolla tiderna hur tåget går på vardagar för kommer inte ihåg hur det var sist. Skönt iaf att det bara tar 11 minuter med tåget. T.o.m. mindre än det tar med bussen till stan , det tar typ en kvart.

Varför låter det alltid som man sjunger jättebra när man sjunger till en låt på jättehög volym ?? :P

Ska fortsätta kolla på America´s next top model nu. Har laddat ner dom 3 första avsnitten av elfte säsongen men hittar inte fler ?? :S . Men det dyker väl upp så småningom förhoppningsvis.

Som man ser på bilden så är jag inte 100 % idag :P

<3



Bild från 2008.09.13

Kommentarer
Postat av: jennie

heehe ärligt vet du vem det e.. hmm du får berätta när det är 3 kvar:)

2008-09-18 @ 13:11:52
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0