Dags igen.

Ja så var det dags för internet att försvinna igen.
Sitter i statsbiblioteket i stan nu för att skriva sånt att jag säljer min tv och min stora säng. Och har ingen utskrivare hemma så måste göra det här.

Men som sagt så har ju internet försvunnit hemma igen så vi får väl se hur länge det är borta denna gången. Är så jävla trött på det nu.

Kom en man och en kvinna idag som skulle kolla på min gamla säng som jag säljer men dom ångrade sig igen för att dom tyckte att benen var för korta och att det inte hade varit tydligt i annonsen så jag bara "ehm jo det skrev jag" så visade jag dom den så dom bara ja okej. Sen frågade dom om jag säljer min nuvarande säng också så sa jag ja. Men dom ville inte ha hela sängen utan bara bäddmadrassen så jag bara "ehm nej jag säljer hela sängen" :S .

Flyttar iaf tillbaka till Landskrona om 8 dagar och kommer förmodligen aldrig sätta min fot i Uppsala igen !

Kärlek&Respekt


( Bild från google )

Kommentarer
Postat av: Waitsh

Tack ska du ha =)

Fin blogg =)

2009-08-19 @ 22:04:40
URL: http://waitsh.blogg.se/
Postat av: Linda Q

Skönt att komma därifrån låter det som ;)

2009-08-20 @ 12:47:59
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0