Smink eller inte ?

Ska snart till stan för att köpa en mascara , kalajpenna och lite mat. Problemet är att jag orkar inte sminka mig så frågan är: ska jag våga gå ut utan smink eller ska jag iaf ta lite ?

Saken är ju att när man för ovanlighetens skull går ut ofixad så träffar man alltid nån man inte vill ska se en så.
Det kanske kan låta ytligt men jag trivs inte utan smink och det ena behöver ju inte utesluta det andra. Så är det bara.

Tror faktiskt att jag ska fixa mig lite iaf ^^ .

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: mariam

haha det händer oftas så. vafan man får damp. alltid när ja e ofixad ser ja dem ja INTE vill se

2009-08-09 @ 17:08:21
URL: http://bloodygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0