3 dagar kvar

Sitter i skolan nu och börjar 10.15 . Vet egentligen inte varför jag redan är här men det blev så iaf.

Nu är det bara 3 dagar tills jag ska till mitt fina Landskrona , längtar hela tiden :) . Men är helt arg för det har blivit en ändring i mitt schema i skolan så egentligen hade jag kunnat åka på torsdag men givetvis kom ändringen efter att jag hade bokat biljett och man kan inte boka om. Så missar en hel dag och får sitta i Uppsala och glo en dag extra istället :S .

Var och köpte min present till Durim igår , en parfym från Kicks som luktar heeelt underbart.
Det dumma är att han vill veta hela tiden vad jag har köpt så igår när vi snackade frågade han om jag inte bara kunde säga första bokstaven på affären jag hade köpt den i så jag sa K och han gissade direkt på Kicks så jag bara nej. Men ändå fick jag lite panik för jag vill inte han ska gå in och kolla vad som finns till killar där.
Sen försökte jag hitta ett halsband till han men dom var riktigt dyra runt 700 spänn och det har jag inte råd till. Men pengarna kommer imorgon iaf så kanske köper det då.

Dagarna går riktigt fort nu , kan knappt fatta att det redan är typ 2 månader sen nyår. Känns som det var förra veckan typ. Det var iaf den bästa nyårn nånsin i Hbg först hemma hos Karro och sen till Tivoli , kommer aldrig glömma :)

Över 45 min tills jag börjar och jag har absolut inget att göra. Får väl sitta här och glo ett tag vid datan och sen se om här är nån man känner.

Det är konstigt ändå att jag har bott här i Uppsala i över ett år och jag känner mig fortfarande inte hemma här. Jag har verkligen försökt även om mitt största hinder va i början att jag inte ville anpassa mig så försökte jag efter ett tag men det hände aldrig att jag kunde känna typ att detta var mitt nya hem. Jag vill tillbaka till Landskrona hela tiden och känner hela tiden att det är där och bara där jag hör hemma.

Jag vet att jag inte tycker om förändringar och blir lite nervös när det händer men jag har verkligen försökt men det händer bara inte.
Det kommer säkert vara en bra erfarenhet att jag har bott så långt bort men man hör hemma där man hör hemma.

Ska prata med syon här i skolan denna eller nästa vecka när jag kommer tillbaka om att jag vill byta skola till Malmö istället. Det är ju samma utbildning så tycker det är onödigt att vara nånstans jag inte trivs när jag kan trivas riktigt bra i Malmö istället.
Har börjat kolla på lägenheter i Landskrona för att det är helt omöjligt att hitta nåt i Malmö utan att stå i kö i evigheter. Men det är ju lätt att pendla , kan ju ställa mig i kö i Malmö så länge och flytta dit senare. Det är ju inte svårt att åka till Landskrona därifrån om man skulle få för stora abstinensbesvär :P .

Men men ska väl kolla vidare nu och snart gå upp vid klassrummet och se om där är nån .

Hoppas ni får en underbar dag :)

Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: seada

Haha inte trodde du att jag läser bloggar va haha.

kommer du in i skolan i malmö får vi ta en fika haha.

nice page ;)

2009-02-25 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0