Sjuk

Blev riktigt sjuk igår , hade feber igår kväll och hostade som en galning. Mådde riiiktigt dåligt och ville typ bara dö.
Gick och la mig och hade helt svårt att somna för jag hostade hela tiden sen vaknade imorse av värsta hostanfallet men släpade mig upp och gick till skolan.
Sen nu ikväll låg jag och vilade och höll på att somna och helt plötsligt kände ett sånt tryck över min hals som att nån höll på att strypa mig sakta så fick rusa upp och spy men har inte ätit nåt idag så kom inte så mycket. Mysigt att veta jag vet :P

Skönt iaf att jag börjar 12.15 imorgon så får sova till 9.30 typ iaf. Har feber nu också men förhoppningsvis kan jag sova lite imorgon iaf.

Brukar aldrig tycka synd om mig själv när jag är sjuk och vill inte att folk ska ta hand om mig och sånt men denna gången känns det faktiskt riktigt jobbigt. Men det går väl över snart iaf :)

Hoppas ni har haft en bra dag !

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0