Börjar kännas bättre

Gick och la mig rätt tidigt igår kväll och somnade runt 01 typ. Sen vid typ 01.30 vaknar jag lite av att det är massa skrik utanför min dörr så jag lyssnar lite och hör att det är Aydin och S*** så i samma sekund typ bankar det som fan på min dörr typ som att nån försökte slå in den så släpar mig upp helt yrvaket och öppnar så Aydin bara "Oj förlåt väckte vi dig ?" Så jag bara "Ja ni väcker dom döda med ert oväsen men det är lugnt" . Så han bara "Jag ville bara säga hej och att jag är tillbaka från Sthlm" Hahahahahaha. Full som fan va han också så vi babblade om helt konstiga saker.
Så vi stod och snackade ett tag och sen gick och la mig igen. Så gick det typ 10 minuter så bankade dom på min dörr igen och frågade om jag hade en Nokialaddare men hade inte så började vi snacka om nånting så Aydin blev skitsur och stack så jag bara jaja whatever och gick och la mig igen.

Imorse när jag vaknade vid 09 typ tänkte jag gå bort till han bara för att jävlas för han säkert va överbakis men orkade och hann inte sen.
Men sen när jag kom hem vid 18.30 gick jag till han så vi gick ut och rökte och han kom inte ens ihåg han hade varit hos mig hahaha. Jag berättade allt han hade sagt och han skämdes som fan haha.

Mår iaf lite bättre idag så förhoppningsvis är jag mer eller mindre frisk till helgen , pallar inte va sjuk mer .

Ska väl ta det lugnt nu och kanske äta lite , har inte ätit sen i förrgår utom lite i förmiddags. Åt inget igår så fick tvinga i mig en sallad idag även om jag inte va det minsta hungrig.

Kanske går bort till Aydin och hänger lite hos han när han kommer tillbaka från gymmet annars kommer väl han och/eller S*** ändå hit mitt i natten som vanligt haha.

Kärlek&Respekt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0