Skön dag

Idag har jag mest bara tagit det lugnt mest av dagen. Somnade rätt tidigt inatt , innan 02 tror jag så kändes skönt att sova ut lite. Så har mest bara suttit vid datan och sånt.
Sen gick ut och träffade min sötnöt en stund så vi gick en runda och snackade lite och så. Du e så söt :)

När jag gick hem körde polisen förbi mig sakta och när den hade kommit till slutet av gatan några meter bort vände dom och väntade på mig och glodde hela tiden tills jag hade gått förbi dom och sen körde iväg. Kan inte förklara hatet jag har för polisen , har alltid gjort och kommer alltid göra.

Ska nog mest bara ta det lugnt nu resten av kvällen och kolla på nån film kanske.

Tycker det är lite tråkigt att det är så få kommentarer när det är så många som läser så kommentera gärna :)

Kärlek&Respekt




Mitt sötnöt :) . Glömde sätta på blixten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0