Misslyckat

Igår började med att Jessica kom hit så vi åt och sånt och sen kom Fatmire och Senada så vi fixade oss och sånt. Satt och drack lite och väntade på att folket skulle komma och det hade typ inte kommit nån än när klockan va 21 så jag började bli lite nojjig och tänkte typ tänk om det inte kommer nån men sen vid 22 typ började folket trilla in och det bara fortsatte tills det var helt fullsmockat. Gick och la mig vid 06 - tiden och tyckte det hade varit rätt lyckat även om jag knappt kommer ihåg att jag la mig.

Sen vaknade idag vid 11.30 typ och gick upp och städade , låg flaskor , burkar , glas och massa spill överallt så fixade det och sen satt vid datan en stund och sen gick och handlade. När jag var på väg till affären tänkte jag att det är bra att jag har kontanter och slipper betala med kort för tycker inte om det egentligen. Så när jag står i kassan och ska ta upp pengarna så märker jag att där inte är några pengar så fick betala med kort istället.
Sen när jag kom hem så kollade jag igenom väskan men där va inga pengar så nån snodde förmodligen 450 spänn av mig igår + mina cigaretter.

Nu ikväll ringde Fatmire mig och fråga om jag inte kunde komma ner till stan för hon och Senada va där så gick till bussen och när jag ska ta upp mitt busskort märker jag att det också är borta så fick värsta dampen så fick gå och ladda på min mobil så jag kunde åka med sms - biljett istället.
Sen va det bara att slänga ut 500 spänn på ett nytt busskort i stan. Det snodda räcker iofs bara till den 5 feb men ändå bullt att det blir så.

Misstänker vem det kan ha varit men vet inte vad han heter eller var han bor så kan inte gå till han . Men om jag ser han igen kommer jag få damp :@
Ska iaf aldrig mer ha fest hemma.

Men ska väl ta det lugnt nu ett tag och kanske försöka lägga mig tidigt för en gångs skull.

Kommer bilder från igår på bdb : BabyLatina

Hoppas ni hade en bra fredag iaf ..

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra helg gumman! PUSS

2009-02-02 @ 05:14:06
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Lorena

uäh jag hatar när sånt händer. När folk ska sno från en :/ En gång när jag och min kusin var på stranden i halmstad så sprang vi in i vattnet och badade och lämnade våra saker. När vi kom tillbaka så hade någon snott ALLT till och med våra handdukar! Vi fick GÅ i nästan en timme vid en motorväg för vi ville inte att nån våldtäcksman på vägen skulle skjutsa oss.

2009-02-05 @ 16:20:32
URL: http://lorenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0