Fest

Vaknade vid 9.30 idag typ och blev ännu tröttare när jag såg hur tidigt det var men gick upp och satte igång datan och satt där en stund och sen gick och la mig igen vid 12 typ och vaknade vid 14.30 typ.

Ska ha fest ikväll så får snart sticka ner till affären på hörnan och köpa multivitamin så man kan blanda ;) . Har inga högtalare så får hoppas Fatmire inte glömmer ta med hennes , dödar henne annars.

Aydin kom och knackade på mig innan och skulle säga grattis innan han skulle till Sthlm så jag bara tack så mycket så snackade vi i 30 sek sen han bara men grattis på födelsedagen så jag bara tack men det var igår . Så han bara VAAA ? Så jag bara jaa , så han bara abooo jag trodde det var idag . Jag bara nej de va igår , så han bara förlåt jag trodde det va idag . Hahaha så sööt :)
Och jag kunde såklart inte hålla käften om en sak och frågade om en person hade sagt nåt så han bara "Nej jag vet vad som hände men ändå inte" Så jag bara "Ja okej". Så han bara "Han sa typ bara att han sov här , varför?" Så jag bara "Nej inget bara undrade". Så han bara "När jag kommer tillbaka på söndag vill jag höra alla detaljer" Så jag bara "Nej men de hände inget". Så han bara "Baxa ni ? OMG María vad har du gjort ?" Så jag bara "Nej men det hände ju inget" Så han bara "Annars frågar jag han om inte du säger nåt". Så jag bara "Jaja vi snackar på söndag men det hände inget".
Fan kommer låtsas att jag inte är hemma när han ringer på mig :P

Tänkte börja fixa mig nu för vissa av folket ska komma tidigare så ska försöka va halvklar iaf när dom kommer. Och måste ju springa ner till affären också.

Skriver mer imorgon :)

Hoppas ni får en underbar helg och ta hand om er :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Christina

Han bara, Jag bara, Han bara... Haha!

Grattis i efterskott.

2009-01-31 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0