Bakis

Var ute med folk från klassen igår på Norrland´s och det var helt okej. Vet inte när jag kom hem sen men kan tänka mig att det kanske va runt 03 eller nåt. Vaknade runt 10 typ idag med en huvudvärk från helvetet.
Skulle egentligen pluggat idag hela dan men det blev inte så mycket av det men kanske gör det senare inatt.

Har varit jättetrött hela dagen , höll på att somna i eftermiddags men vaknade av att folk skrev på msn så släpade mig upp igen.

Har egentligen inte så mycket att skriva , är riiktigt trött och huvet hänger så kanske ska försöka sova tidigt idag för en gångs skull.

Kanske ska fixa lite med mina bilder nu , har inte gjort det än med bilderna från när jag var i Landskrona. Men det kommer nog ett längre inlägg imorgon iaf :)

Ett STORT GRATTIS till Fatmire som har förlovat sig :) <´33

Kärlek&Respekt



Fatmire & Jag

Kommentarer
Postat av: jenilita

haha d ska jag göra:) hoppas allt e bra o att du hade en bra kväll! grattis till din kompis med:)

kärlek o respekt puss

2009-01-18 @ 02:51:32
URL: http://blonditamedfotboja.se
Postat av: Carstoned

Du måste vara blåst i skallen. Varför i hela helvete ska liza o mia be svenska folket om förlåtelse i TV. DU vet inte ett SKIT om vad Mia varit med om.



Så vad ska hon be om förlåtelse för? Att hon blev misshandlad och inte kunde bo kvar i sitt egna hemland?



Fan du borde be Sverige om ursäkt eftersom du är så blåst i skallen..



2009-01-18 @ 12:04:22
URL: http://carstoned.blogg.se/
Postat av: Ia

OSAMA HAR ALDRIG UTTALAT SIG I MEDIA OM ATT HAN HÖLL PÅ ATT BLI IHÄLKÖRD ELLER SKRIVIT BÖCKER ELLER LÅTIT FOLK INTERVJUA HAN OM DE ELLER NÅT ANNAT . SYND ATT FOLK HAR SLÖSAT SINA PENGAR PÅ BÖCKER SOM MEST BYGGER PÅ LÖGNER . MEN MIA OCH LIZA SKRATTAR VÄL FORTF NÄR DOM GÅR TILL BANKEN .. TROR JAG OCKSÅ SKA SKRIVA EN BOK , JAG SNUBBLADE IGÅR MEN JAG KAN JU SKRIVA ATT JAG TRILLADE NER I ETT SVART HÅL OCH SLOG HALVT IHÄL MIG OCH SEN KOM EN UTOMJORDING OCH RÄDDA MIG SÅ KAPADE HAN AV BENET PÅ MIG OCH GICK RUNT OCH BAR PÅ DET VARJE DAG TILL KLOCKAN TRE OCH SEN SÅ LOVADE UTMJORDINGEN ATT JAG SKULLE FÅ TILLBAKA DET MEN DÅ SLÄNGDE HAN IVÄG DET SÅ JAG FICK JAGA DE MEN JAG HANN INTE IFATT DE . SEN INNAN JAG LYCKADES RYMMA SÅ SLOG HAN MIG . KAN JU SKRIVA ATT DE E EN SANN HISTORIA ÄVEN OM JAG BARA SNUBBLADE EGENTLIGEN . SEN OM 15 KAN JAG JU SÄGA ATT DE EGENTLIGEN SKULLE STÅTT "BASERAT PÅ EN SANN HISTORIA"



Jättebra idé!! Det tycker jag du ska göra, skriva en bok om det du just skrev i min systers blogg. Nått behöver du ju göra av ditt liv, så varför inte skriva en bok o tjäna pengar?

2009-01-18 @ 13:22:31
URL: http://missulusoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0