Färga håret blont ?

Har i flera år velat färga mitt hår blont men har inte vågat men drömde för nån natt sen att jag hade gjort det och nu funderar jag starkt på att göra det.
Problemet är bara att jag vågar inte och jag är rädd att det ska misslyckas så det blir pissegult istället.
Sen oroar jag mig att jag inte ska passa i det så jag skämmer ut mig istället och ser hemsk ut.

Har ju färgat mitt hår sen jag gick i sexan men det har alltid varit mörka färger och har haft det färgat svart i typ 7 år för jag vill ha det så mörkt det går. Men skulle ändå bara vilja prova att ha det blont nångång.

Nån vet nån bra sida där man typ kan lägga in en bild och typ prova olika hårfärger och sånt ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jag har ingen aning om någon sådan sida, men jag tror att du skulle kunna passa i blont hår.



sv: Jag är ganska sällan i Malmö, bor i Karlstad oftast, men under somrarna bor jag i Halmstad. Så om du åker förbi Karlstad eller Halmstad så får du gärna vinka :D

2009-07-30 @ 14:46:10
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte heller, men jag tycker bilden ger intryck av att du är snyggast med mörkt hår?? :)

2009-07-30 @ 18:26:38
Postat av: Lorena

Jag avråder dig starkt från att färga håret blont hemma. Jag gjorde det när jag va yngre och det blev gult och slitet. Sen när jag ville färga det brunt igen så blev håret grönt istället.



Gå till en salong istället :) Ett tips bara! Cuidate, besitos!

2009-07-30 @ 19:52:26
Postat av: Eliiz

SV. haha aa verkligen.



jag vet en sida, gå in på http://www.taaz.com/

där kan man ändra hårfärg, frisyr, sminkningar.

2009-08-03 @ 11:35:58
URL: http://elizitarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0