Foundation , my new love

Efter över 6 år med puder varje dag bestämde jag mig idag för att köpa foundation för första gången.
Var lite osäker på vilken färg exakt jag skulle ta men provade lite olika på handen och valde en till slut och köpte det.

Vill ha nåt lite diskret så det inte ser helt falskt ut så man är som en pepparkaka i ansiktet sen helt vit på halsen typ. Vill mest att mitt ansikte ska se lent ut.

Tog nyss det på mitt ansikte för att prova och det är ju den bästa produkten som nånsin har upfunnits. Är redan kär i den. Känner redan nu att jag kommer va lika beroende av det som av puder.

Synd bara att det kostar över 100 kronor men plånboken kan väl lida lida lite för detta kommer jag fortsätta använda hela tiden.

Ut med pudret och in med foundation :D

Kärlek&Respekt

Köpte den här :D

Kommentarer
Postat av: Jenilita in vegas

Bra köp gumman puss

2009-07-01 @ 19:08:05
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Okana - lyckligaste blivande mamma

Sv: äckligt är nog en snäll beskrivning om denna kännsla :s

2009-07-01 @ 20:04:55
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli sista juli. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-01 @ 20:06:28
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Okana - lyckligaste blivande mamma

Sv: nej jag är inte alban. jag kommer från bosnien :)

vad fick dig att tro att jag är alban?

2009-07-01 @ 20:42:24
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0