Skumma drömmar

Vaknade för typ 40 min sen så börjar bli medveten om omvärlden nu ungefär.
Ska jobba idag , börjar klockan 17 och ser inte alls fram emot det men det brukar ändras när man kommer dit :) .
Det är sol idag också vilket betyder att det förmodligen kommer komma mycket folk.

Drömde en sån konstig dröm inatt.
En kompis till mig (Josse) hade flyttat in i grannhuset i Landskrona och där var en katt och jag hatar ju verkligen katter så jag backade undan som jag brukar göra när katter är i närheten. Så helt plötsligt förvandlades katten till en tjej och jag skällde på henne för att hon skrämde mig.
Sen var hon helt plötsligt en kille och vi började slåss. Sen kom hans kompis så jag och Josse slogs mot varsin av dom.
Sen plötsligt bara slutade vi och det hade samlats jättemycket folk typ 200 stycken där vid oss så vi började göra en massa lekar tillsammans.

Nån som kan tyda drömmar och vet vad det kan betyda ?? :P

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0