Snart jobba

Fick det första livstecknet från Durim inatt när jag kom hem från jobbet. När jag startade datan hade han skrivit till mig på msn och bilddagboken :D .

Idag blir det bara jobb och molnen utanför fönstret blir bara tjockare och svartare så frågan är och det kommer komma så mycket folk idag men vi får väl se.
Har regnat nästan varje dag nu och jag har inga problem med det , tycker mer att det är rätt skönt att det är lite kallt när man springer där fram och tillbaka.

Måste verkligen färga mitt hår snart. Har ju haft det svart i typ 7 år nu men nu har jag inte färgat det på typ ett halvår så min äckliga bruna färg syns riktigt mycket och dessutom har jag börjat hitta blonda hårstrån , fattar inte var dom kommer ifrån men dom ska väck iaf.

Ska väl snart äta frukost sen bara ta det lugnt och fixa mig tills jag ska iväg vid 16 typ för börjar klockan 17.

Hoppas ni får en bra dag :)

Kärlek&Respekt


Vill ha det exakt såhär . Detta är från februari förra året
så det är viss skillnad . Jämför med nytagna bilder.

Kommentarer
Postat av: Therese

Aaa kolla upp det på youtube..Så sorgligt..=(



Vad jobbar du med?? med tanke på att du börjr så sent=)

2009-07-08 @ 12:53:28
URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0