Städdag

Idag blir det bara städning och tvättning eftersom mina kläder luktar skit (inte bokstavligt) efter att jag har varit tvungen att gå i regnet efter jobbet nu några gånger.

Mitt busskort går ut nu den 28 så måste fixa det imorgon och slänga ut 500 spänn som jag egentligen inte har råd med :/ .

Nu börjar det närma sig till flytten tillbaka till Landskrona igen. Måste bara få sålt alla saker , min säng , min gamla säng , köksbord , skrivbord o.s.v. Måste bara ha tag i en kamera så jag kan fota det men vet ingen som har :S . Börjar verkligen få panik nu med hur jag ska få sålt allt för vill inte slänga det men i värsta fall får jag göra det.

Lyssnar på denna låten nu som påmminner om när man va mindre , den är riktigt bra. Älskar hon där nere som visar hur man ska dansa haha :) .

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jag förstår dig!

tänkte inte heller sluta förrens jag blev gravid,

men min kille hatar det å vi ska ju flytta ihop å så nu..

så det är dumt å skapa vanor i vårt nya gemensamma hem.

jag ser det som en nystart :)

2009-07-26 @ 17:34:50
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Zelly

Hej Maria, jag vet inte riktigt än hur det blir med hyran. För augusti har jag dubbla hyror. Jag har tre månaders uppsägning på min nuvarande lägenhet, men skulle min hyresvärd hitta någon som kan flytta in om en måndag så slipper jag två dubbla hyror till. Så jag håller tummarna :)



Ah, du ska också flytta. Lycka till. Kramen

2009-07-26 @ 18:00:17
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sara.ÅB

Svar: Lagt till dig nu! :D

2009-07-27 @ 13:38:57
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0