Ledig idag

Gick hem i ösregnet igår efter jobbet , eller iaf till busshållsplatsen och hem från busshållsplatsen sen men det räckte.
När jag kom hem såg jag ut som en blöt hund så det var bara att slänga av sig kläderna och hänga dom på tork.

Det va riktigt stressigt igår på jobbet , hade 11 sällskap att ta hand om på samma gång men gav efter ett tag 3 av dom till en annan tjej som jobbade så det kändes mycket lättare då.

Är ledig idag så ska snart till affären och handla lite sen bara va hemma och ta det lugnt tror jag.

Helsingborgsfestivalen började igår så medans alla man känner är där så får man själv va här uppe men snart är det över för alltid och jag flyttar ner till Landskrona igen :D .

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA

SV; JA ABSOLUT!

2009-07-24 @ 18:14:40
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0