Missar karnevalen

Landskronakarnevalen börjar på torsdag och håller på till lördag och för första gången i mitt liv kommer jag missa den.
Karnevalen för mig är typ årets höjdpunkt som jag längtar efter varje år. Man yrar och rundor och kollar på allt och man träffar alltid folk från förr och står och snackar om gamla minnen.

Kommer ihåg för några år sen var man alltid bara stod och hängde vid karusellerna med typ 20 kompisar och sen satt på torget och drack och sprang rundor överallt. Sakna gamla tider.

Men känns riktigt synd att jag kommer missa karnevalen men det är iaf inte en chans att jag missar Malmöfestivalen , det är årets andra stora händelse så ska inte missa den !

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0