Topless ?

Nu ska tjejer/kvinnor få gå topless på inomhusbad.

Jag tycker det är så löjligt så det finns inte.
Män och kvinnor ska ha samma rättigheter , lika lön för samma jobb o.s.v. absolut MEN kvinnor och män är faktiskt skapade olika.

I dagens samhälle är t.ex. kvinnors bröst ett stort ämne och går man nu topless så ska man inte klaga om folk tittar extra mycket på en.
I en perfekt värld skulle man kunna gå helt naken om man vill men vi lever inte i en perfekt värld.
Som sagt vill man gå topless så får man göra det men man får räkna med och tåla folks blickar.

Man ska heller inte klaga ifall t.ex. en man går med jättetajta badbyxor så hela paketet syns för kvinnor har ju bikiniunderdel ibland som sitter riktigt tajt. Lika är lika !

Jag kommer iaf aldrig går topless på nåt inomhusbad med en massa barn. Skulle jag nångång mot all förmodan vilja det så kommer jag åka till nån nudiststrand/bad där det är meningen att man ska gå så utan att nån tycker man är konstig.

Det är ingen hemlighet att män blir attraherade av kvinnors bröst , det är helt naturligt och mänskligt och jag skulle iaf inte vilja att nån okänd skulle glo och få stånd och typ står och runkar p.g.a mig men som sagt det är upp till var och en.

Man undrar om kvinnor verkligen vill gå topless eller om många bara vill göra det för att göra motstånd mot hur det är nu. Vem vet ?

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

sV hehe aa du de va det :) haft en bra dag ?

2009-06-25 @ 20:26:51
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hoppas att du har haft en jättebra dag och att du får en bra dag imorgon!

Puss sötnos, http://esth.blogg.se

2009-06-25 @ 20:52:43
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Isabella

Sv: ja, vad kan man säga - Samsung suger helt enkelt. Om de inte löst sina problem ÄN, hahaha! Nu har jag iofs en Nokia som jag är ganska missnöjd med. Vill ha Sony Ericcon igen, funkade klockrent förutom att batterit dog hela tiden, att den hände sig och inte tålde värme :-P



Kasta in en fråga i min blogg nu när jag har frågestund förresten!

2009-06-25 @ 22:34:15
URL: http://annuendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0