Varje gång

Varför kan jag aldrig gå nånstans utan att skämma ut mig ??

Skulle åka till en kompis i Teckomatorp idag men har inte tagit regionsbussen på typ 2 år så hade glömt att man måste ju säga var man ska åka också.

Jag: Ett barn
Busschauffören: Till ?
Jag: Ett barn
Busschauffören: Till ?
Jag: ETT BARN
Busschauffören: Ja men var ska du ?
Jag: Jaha ehm till Teckomatorp
Busschauffören: Okej ja jag kan inte veta var du ska
Jag: Nej jag vet förlåt jag glömde :$
Busschauffören: Det är lugnt men jag vet inte var du ska

Men han va jättetrevlig iaf men jag skämdes för alla satt och glodde :P

Kärlek&Respekt




Kommentarer
Postat av: kursare

men hur länge är man barn egentligen? är inte du 23? Oo ha en bra sommar.. men du kommer inte plugga i Uppsala mer eller hur?



kram på dig om vi inte ses mer.. (:

2009-06-12 @ 19:36:53
Postat av: María

kursare sv : neej jag e 22 och man e barn här tills man e 20 men jag åker fortf på barn ^^



hoppas du också får en underbar sommar vet fortf inte vem du e :P

2009-06-12 @ 19:59:47
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: kursare

vad spännande att få vara anonym på nätet! om man nu kan vara det?! e det så stor skillnad i pris då? bli inte politiker i så fall:) =P

2009-06-16 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0