Min mobil :(

Har kommit tillbaka till Uppsala nu igen .. tyvärr . Vill till Landskrona heeeela tiden. Känns som allt händer där borta och att man är värsta outsidern när man sitter här uppe.

Som alla vet så är ju min mobil mitt liv typ och jag klarar mig inte utan den , jag har en sån hatkärlek till den. Så idag när jag gick och snackade i den så knäcks hela helt plötsligt . Bara hör helt plötsligt hur den går sönder så gick in i Telenoraffären och sa vad som hände och han gav mitt nåt nummer som jag ska ringa så jag kan få en ny så får göra det men frågan är var jag ska få en telefon ifrån att ringa. Det är aldrig nån som har pengar på deras lur och inte jag heller och tror inte dom har comviq haha.
Men har tejpat den nu lite så får hoppas den håller i helgen. Kan iaf skicka meddelande fortfarande så det är huvudsaken.
Har ju egentligen haft problem med den sen jag fick den. Den gick sönder efter 8 dagar och sen lämnade jag in den och sen gick den sönder igen så kameran slutade fungera men brydde mig inte och nu har den knäckts så har fått riktig damp på den nu ncncnc.

För nån dag sen beställde jag och Durim biljetter så han kan komma upp hit och han va och hämtade ut dom idag så han kommer den 5 - 11 april :D . Kommer bli helt underbart , saknar han hela tiden <3

Ska nog bara ta det lugnt ikväll och sitta hemma typ hela tiden och va deprimerad för min mobil. Ska försöka låta den va så mycket som möjligt så jag inte råkar tappa den eller nåt.

Hoppas ni får en bra kväll iaf :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Miss Cali

Sv: Haha jaa, FYFAAAn för att må såhär dagen-efter-kvällen-före VARJE helg! Fattar inte att dom pallar.

2009-03-07 @ 13:01:28
URL: http://misscali.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha va jobbigt!

Jag har känt mig helt handikappad nu dom dagarna jag inte haft en mobil,så jag e jätte glad över att jag köpt mig en ny.

2009-03-07 @ 13:54:02
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Fröken Deilert

Njaa, jag gillar att köra bil. ;D

2009-03-07 @ 20:35:07
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Pamela

Sv: Ja verkligen!

2009-03-08 @ 14:11:43
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0