Ångest

Åker tillbaka till Uppsala imorgon TYVÄRR . Tar tåget 12.28 från Lund så är väl i Stockholm runt 17 för får väl räkna med förseningar och sånt.
Fatta sån ångest jag känner inför det.

Idag åkte jag till stan helt själv och när jag satt där i bussen kände jag sån kärlek , man har minnen nästan på varenda gata i Landskrona. Man har stått och hängt typ överallt nångång. Sakna tiden när man va sånt gatubarn och alltid luffa rundor ute.

Men kommer räkna dagarna tills jag flyttar ner hit igen :) . Har 3 månaders uppsägningstid så får väl säga upp mitt kontrakt typ nu.

Sån åååångest jag känner nu , vill inte tillbaka fan , vill stanna här hela livet. Landskrona och Malmö är allt man behöver ^^ .

Får väl snart släcka datan och packa .

Hörs säkert imorgon :)

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0