Äntligen i Landskrona

Är i Landskrona nu äntligen :D . Kom igår vid 22.30 och det kändes så skönt när man gick av tåget i Lund såg man direkt folk från Landskrona :) ..

Hade ingen biljett på tåget från Lund till Landskrona så jag sa till han som tar biljetten att automaten inte tog emot sedlar så han bara " okej men du ska till Landskrona va ? " Så sa jag ja så han bara okej och sen gick han haha . Vet han är från Landskrona så det va nog därför han lät mig haha .

Trillade i förrgår i mitt badrum hemma och slog halvt ihjäl mig typ och landade med bakhuvudet på tröskeln och har känt mig helt trött och yr sen dess så hoppas det går över.

Ska till Malmö imorgon till Durim annars händer nog inte så mycket mer .

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0